شهید «حسین بندانی» در فرازی از وصیتنامه خود نوشته است: وصیت من به شما این است که راه شهیدان را ادامه داده و سنگرهایتان را خالی نگذارید.
فائزون شهید حسین بندانی رامعرفی می کند این شهید والامقام در بخشی از وصیت نامه اش عنوان کرده است،کسی که شهید شد، دیگر احتیاج به گریه و زاری ندارد.